RoMaNcE LoVeR
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

RoMaNcE LoVeR

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت جامدة هاتخصر لو مادخلتش

كاتب الموضوعرسالة
majek

المساهمات : 5

نكت جامدة  هاتخصر لو مادخلتش Empty
مُساهمةموضوع: نكت جامدة هاتخصر لو مادخلتش   نكت جامدة  هاتخصر لو مادخلتش I_icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 12, 2008 12:35 am

كان هتقوم حرب فالقائد بيقول التعليمات فقال الجيش الي هنحربه حوالي اربع اضعافنا يعني لو

كل واحد قتل اربعة تقريبا هنفوز وقامت حرب وفي وسط الحرب لقي القائد الصعيدي اعد مش بيحارب فقالو قوم حارب يا عسكري قالوا جتلت الاربعة بتوعي

صعيدى شاف فى الجرايد حادثه واحد فى امريكا قتل مراته ودفنها تحت السرير والبوليس الأمريكى لم

يكتشف ذلك الا بعد 25 سنه قام قال لنفسه يبقى انا لو عملت كده البوليس عندنا مش حيكتشف ابداً راح فعلاً قاتل مراته وحفر تحت السرير وحطها مفيش ربع ساعه والبوليس قبض عليه فتعجب قوى وسأل الظابط انتم ازاى كشفتم الجريمه بسرعه قوى كده ده فى امريكا ماكتشفوهاش الا بعد 25 سنه رد عليه الظابط اصل فى امريكا الراجل كان ساكن فى الدور الأرضى وأنت ساكن فى الدور الخامس

واحد و هوا بيموت بص لمراتة بصه رومانسيه و قالها لما اترفدت كونتي معايا و لما

عييت وقفتي جنبي ولما فلست برضوا كونتي معايا و دلوقتى لسا جنبي مسك ايدها بحنيه و قالها مش عاريف ليه حاسس انك نحس

مرة واحد مخنوق فاصحابه بيساله مالك قاله

شيبسى فى حالى صحابه قاله ليز قاله ابويا كرنشى من البيت قاله ياعم قلبظ دماغك

مرة واحد اتقبض عليه والظابط سأله:اسمك ايه؟ رد:انا يا بية؟ رد الظابط:لا انا قاله

محمد يا بيه. سأله الظابط:عندك كام سنة؟ رد انا يا بية؟ قاله:لا انا رد:انت بتاع اتنين وتلاتين

مرة واحد مسطول قاعد فوق ال سطح فاطلعلوه واحد بيقوله يا سيد افندى الحق

امك و ابوك و مراتك و عيالك ماتوا راحت فرت من عنيه الدمعة و قال هاعيش لمين و قرر انه هيرمى نفسه من فوف السطح فرمى نفسه و جه عند الدور التالت و قال لنفسه ايه ده انا ابويا و امى ميتين من زمان و جه عند الدور التانى و قال لنفسه ايه ده انا مش متجوز اساسا و جه عند الدور الاول و قال لنفسه ايه ده دا انا لالالالالالالالا دا انا مااسميش سيد اصلا

واحده وحشه قوى طلعلها عفريت وقالها نفسك فى ايه؟ قلتله نفسى

الرجاله كلها تقع فيه: قالهاخلاص بكره الصبح اقلبك بلاعه

مرة اثنين حشاشين قاعدين عند المقابر واحد بص شاف جنازة معدية قالوا جنازة مين يا

محمد قالوا جنازة الشيخ محروس تانى يوم جنازة تانية معدية قالوا جنازة مين يامحمد قالوا جنازة الشيخ محروس ثالث يوم نفس الجنازة قالوا جنازة مين يامحمد قالوا ياعم جنازة الشيخ محروس قالوا هى الدنيا ملطشة معاة كدة لية؟

فشار قوى بيقول انة مرة وهو فى البحر فتح فم قرش وطلع منة جوهرة الناس قليتلوا

ازاى تفتح فم القرش دا كان كلك قلهم اصل القرش كان شبعان قلولو برضوا ازاى واحد بقى شافة قلوا يافشار دا انا شوفتك وهما مطلعينك غرقان من البحر قلهم شوفتوا يعنى انا مش فشار

مرة محامى خنفس دخل للقاضى..هاى يا قاضى..شوفت ميمى وهو بيقتل.؟ القاضى قالة

لا...الخنفس:كوبة يلا ياميمى

كان فى مرة طالب فاشل دخل الامتحان ميعرفش حاجة فى الامتحان وكان حظة عندما

جات الاسئلة صح وخطا طلع بريزة من جيبة وقعد يقول اللى تطلع كتابة يبقى صح فخلص بعد نصف ساعة لقى زمايلة لسة مخلصوش راح طلع البريزة تانى علشان يراجع

واحد قاعد في أمان الله بيقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه ..طرررررخ الزوج: "فيه ايه يا

بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟"
الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟؟"
الزوج: "يا بنت الحلال، ده اسم الحصان اللى بنشجعه في السباق!" الزوجه صدقته وراحت لحالها...
بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا الجرنان، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !!
الزوج: "خير يابنت الحلال في ايه تاني؟؟
" الزوجه:"حصانك على التليفون

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى

العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد

مرة اتنين اغبية دخلو قهوة فقعدو جنب المرايا راحو

طلبو اربعة شاى

مجموعة حشاشين قاعدين يحششو ، كبس عليهم البوليس عملوا أكنهم بيصلون وكان جنبهم

نار مولعة ، قال لهم الضابط بتعملوا أيه ، قالوا بنصلي يا باشا ، طيب والنار دي عشان إيه ، فقالوا دي النار عشان اللي ما بيصليش

هريدي وقناوي راحوا السينما فهريدي بيقول لقناوى الحصان ده حيجع فى الحفرة دلوقتى فقناوى راح

اقايله لامش حيقع راح اقايله لاهيقع اتفقوا لو الحصان وقع في الحفره هريدي هيدي لقناوى 10 جنيه ولو موقعش قناوى هيدى لهريدى 10 جنيه فا الحصان وقع فى الحفرة فجناوى اعطى لهريدى 10 جنيه فلما طلعوا من السينما هريدى قال لجناوى انا سمعت الفيلم ده كتير جبل كده فجناوى قاله وانا كمان بس انا قولت ان الحصان هياخد باله المرة دى ومش هيجع فى الحفرة

غبي راح عمل سشوار عند الحلاق وقال عندي فرح بعد اسبوع وعايز شعري يفضل

حلو كده الحلاق قاله بس ابعد عن الميه -- رجع بعد 3 ايام بيقول للحلاق ...... عطشـــاااااااان

مره اتنين صعايده ماشيين في الشارع لقو صاروخ امريكي معدي من فوقهم واحد بص للتاني وقالوه :تلاقي الصاروخ ده

بمليون جنيه راح التاني بص عليه وقاله :يبخت اللي يوقع علي بيته

مهندس كمبيوتر، حلل دمه، طلع

فصيلته Hp

مره واحد غنى اوى عمل مسابقه بين واحد صعيدى وواحد امريكى وواحد المانى على الى يجيب

اكبر سمكه فى البحر نزل الامريكى مجبش حاجه والالمانى برده مجبش حاجه ولسه الصعيدى مطلعش وفضل مده كبيره فنزل منظم المسابقه يدور عليه لاه ماسك سمكه صغيره وبيقلها فين بابا

مرة مدرس وقف طالب ساءلة لو ابوك استلف من البنك 1000 ج و من صاحبة 1500 يبقى

ابوك يدى للبنك كام و يدى لصاحبة كام رد الالب مش هايدى حاجة قال المدرس انتا مش عارف حاجة قالة انتا الى مش عارف ابويا

محشش جاب ولد بعد سبع بنات راح

سماه بدري

مرة واحد ذهب على دكان ( بقالة ) قال لصاحب الدكان عندك سكر قال نعم فى عندي سكر قاله

الله يشفيك منه

مره واحده بتسال الخدامه الجديده انت بتحبي القطط قالت

ماتقلقيش يا ستى انا ممكن اكل اي حاجه

سواق تاكسي قعدت جنبه بنت حلوة قوي قاللها : تعرفي تسوقي؟

قالتله : لأ
قالها : أنا تسوقي

واحد راكب عربية صغيرة جدا ماشى بيها فى شارع صغير و و احد تانى راكب عربية كبيرة جدا وكل واحد عاوز يعدى من الشارع حدثت خناقة كبيرة ..

.المهم صاحب العربية الصغيرة بكل فخر قال لصاحب العربية الكبيرة:انت عارف العربية دى فيها ايه رد و قالوه لا قلوه العربية دى فيها عفريت قالو ورينى كده دعك العربية طلع منها عفريت كبير وقال:شبيك لبيك تطلب ايه قالو 2شاى و جاب الشاى المهم صاحب العربية الكبيرة أشترى العربية الصغيرة مقابل الكبيرة ودعك العربية بعد ما أشتراها و طلع العفريت قال صاحب العربية انا عاوز دهب وفلوس و عربيات زد العفريت:انا بعمل شاى بس

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل

المسطول:اه اختى

واحد رخم عرف ان الاموات بتحس وتسمع باللى بيحصل حواليها

راح الترب و شغل الكاسيت على العالى باغنية الحياه حلوه

واحد مسطول ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك

اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله ياه وكمان غيرت اسمك

مره واحد اسكندرانى لقى واحد بنته راجعه الساعه 3 بالليل

فقالها كنتى فين يا بت قالتلو كنا بنتمشى مع واحد صحبى يابا قالهم خشى نامى احنا نحبو الصراحه

واحد كسلان اتحكم عليه بالإعدام بدفنه في حفره فقالوا له نفسك في أيه قبل الموت

قال نفسي أشرب قالوا له قوم أشرب قال لسه حقوم اردم

مره واحد بخيل قوى خبط فى حيطه اتعور جامد اوى وقعد ينزف

شافه واحد عسكرى قاله اشوفلك دكتور قاله لا شوفلى حد يشترى الدم اللى نازل دا

مرة واحد جزار قال لمراتة : انت ما حطيطيش

احمر لية قالتلة: الاحمر خلص احطلك دهن

مرة واحدة قالت لحبيبها البخيل

(اكلها معاك بدقة اعيش معاك فى جحر)راح قال انتى ليه مادية قوى كدة يا حبيبتى

مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة

ويقفلة تانى جة صاحبة وقالة لية كدة قالة اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة

مرة واحد صعيدي حب يعمل روش

كتب على الشومة أديدس

مرة واحد دخل مستشفي المجاننين لقي المجانين معلقين واحد في السقف

واعدين يلفوا حولة شاف واحد اعد لوحدة قالة يابني انت مش بتلعب معاهم لية قالو يابية دول ناس هبل فاكرين الراجل لمبة واعدين يلفوا حولة قالو يابني انت شكلك عاقل قوم معاي ننزل الراجل قالو هنعد في الضلمة ياروحمك

اتنين مساطيل طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع

يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع اتارية مسطول اكتر منهم المهم وقفوه وقالوله احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها

في اتنين مضيعين نساوينهن في أحد الاسواق، واحد بيسأل التاني: مرتك ايش لابسه؟ قاله: بلوزة قصيرة شفافة وشورت جينز ضيّق، وإنت مرتك ايش لابسه؟ قاله: سيبك منها خلينا ندور على مرتك!!

اى حد يقرأ النكت يقولى رأيوا

نكت جامدة هاتخصر لو مادخلتش
صفحة 1 من اصل 1